| | | | | | 3. Oktobar - 9. Oktobar
- Plagijarizam PowerPoint prezentacija
- Prava i obaveze studenata na kursu Opšte andragogije 2016. - 2017. PDF dokument
- Teme eseja Word dokument
- 1. Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju. PDF dokument
- 2. Savićević, D., (1991). Savremena shvatanja andragogije. PDF dokument
- 3. Pastuović, N., (1999). Edukologija. PDF dokument
- 4. Despotović, M., (2000). Igra potreba. PDF dokument
- 5. Despotović, M., (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti. PDF dokument
- 6. Savićević, D., (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje. PDF dokument
- 7. Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. PDF dokument
- 8. Savićević, D., (2007). Osobenosti učenja odraslih. PDF dokument
- 9. Despotović, M. (2016). Obrazovanje odraslih na Zapadnom Balkanu. PDF dokument
- 10. Prawelska-Skrzypek, G., et al. (2013). Priznavanje prethodnog učenja u visokom obrazovanju. PDF dokument
- Spisak studenata OA 2016-2017 - Bodovi datoteka
- Prisustvo na času 28. 12. 2020. Upitnik (Questionnaire)
|
| | | 10. Oktobar - 16. Oktobar
Vežbe, Ponedeljak 10. 10. 2016. 11.15 (učionica 106)
- Priprema za čas. Pročitati: Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 43. – 59, 62. - 73.
- Prezentacija Moodle platfrome i upoznavanje sa formom testova
- Kako realizovati seminarske prezentacije? Primeri/Ilustacije
- Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike,
Beograd, str. 43. – 59.
- Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja
odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 62. – 73.
- U potrazi za prostorima - vežba
Predavanja, Četvrtak 13. 10. 2016. 9.00 (učionica 211)
- Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen I
|
| | | 17. Oktobar - 23. Oktobar
Vežbe, Ponedeljak 17. 10. 2016.
(16.45, učionica 211)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija,Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.
- Prijava okvirne tema eseja (Ponedeljak, 17. 10. 2016. krajnji rok, donji link)
a. Istorijski razvoj, savremeni faktori i funkcije obrazovanja odraslih
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
b. Obrazovanje odraslih kao pojam
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.
c. Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka - Obrazovanje žena
- Swindells, J. (1995). Are we not more than half the nation? Women and the “radical tradition” of adult education, 1867-1919. Adult Learning, Critical Intelligence and Social Change, National Institute of Adult Continuing Education, Leicester, p. 34-46.
- Matijević, N. (2010). Žene - obrazovanjem do elite: Situacija u Srbiji u XIX veku. GODIŠNJAK, 533.
- Perović, L., Dodić, V. G., Isić, M., Stojanović, D., Todosijević, S. P., Milosavljević, O., ... & Vuletić, A. (2006). Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka (Vol. 4). Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji.
d. Emancipatorno obrazovanje u uslovima globalizacije
- Mayo, P. (2014). Paulo Freire, Globalisation and Emancipatory Education. Andragoške studije, 2, 21-38. - Savićević, D. M. (2000). Koreni i razvoj andragoških ideja. Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, str. 238-266.
Predavanja, Četvrtak 20. 10. 2016.
(9.00, učonica 211)
- Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen II
|
| | | 24. Oktobar - 30. Oktobar Vežbe, Ponedeljak 24. 10. 2016. (16.45, učionica 211)
- Savićević M. D. (1991). Savremena shvatanja andragogije, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju - Prosveta, str. 71 - 78, 198. - Marković M. (1994). Filozofski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 43.
a. Pojam i predmet nauke
b. Metod nauke
c. Nastanak i rani razvoj andragogije, njen predmet i naučna struktura
- Savićević, M. D. (1991). Savremena shvatanja andragogije, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju - Prosveta, str. 71 - 78, 195 - 210. a. Putevi saznanja – empirijske i neempirijske metode b. Tipovi istraživanja i glavne istraživačke metode c. Istraživačka pitanja, hipoteze i varijable
Predavanja, Četvrtak 27. 10. 2016. (9.00, učionica 211)
- Andragogija - nauka o obrazovanju i učenju odraslih
|
| | | 31. Oktobar - 6. Novembar Vežbe, Ponedeljak 31. 10. 2016.
- Despotović, M. (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti. U S. Medić,., R. Ebnes, & K. Popović, (Ur.), Adult education in respons to global crisis (pp. 47-91). Beograd: IPA. a. Profesionalizacija obrazovanja odraslih (2 studenta/kinje)
b. Obrazovanje andragoških kadrova u Nemačkoj
c. Obrazovanje andragoških kadrova u Češkoj
- Ovesni, K. (2001). Obrazovanje andragoških kadrova: Evropska iskustva, Beograd: IPA, str. 118-128. Analliza teksta - Marković M. (1994). Filozoski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 54. Predavanja, Četvrtak 3. 11. 2016. Napomena: Literatura koja nije da u prilogu se može naći u našoj biblioteci.
|
| | | 7. Novembar - 13. NovembarVežbe, Ponedeljak 7. 11. 2016.
- Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 329, 332-347, 349-358.
a. Socijalno-psihološke osobenosti u odraslom dobu. - Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 329, 332-347. b. Socijalno-psihološke osobenosti u starosti. - Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 349-358. c. Perijeva primenjena teorija kognitivnog razvoja studenata. (dve osobe drže prezentaciju) - Love, P. G., & Guthrie, V. L. (1999). Perry's intellectual scheme. New Directions for Student Services, 1999(88), 5-15. - Garrison, M. S. The Cognitive Development of Collegiate Students - A Brief Literature Review.
- 19.30 Akademsko pisanje - Rad na Uvodima, Kreiranje paragrafa (za esejiste)
Predavanja, Četvrtak 10. 11. 2016.
- 9.00 Socijalno-psihološke osnove učenja i obrazovanja odraslih
|
| | | 14. Novembar - 20. Novembar
Vežbe, Ponedeljak 14. 11. 2016.
- Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 109-121.
a. Formalno, neformalno i informalno obrazovanje.
- Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 109-121.
b. Priznavanje prethodnog učenja.
- Prawelska-Skrzypek, G., et al. (2013). Priznavanje prethodnog učenja u visokom obrazovanju. Zagreb: Institut za razvoj obrazovanja. str. 9 - 20.
c. Informalno učenje - Model Šugurenskog.
- Schugurensky, D. (2000). The forms of informal learning: Towards a conceptualization of the field. (19). WALL Working Paper, 1-8.
d. Informalno učenje - Model Benetove.
- Bennett, E. E. (2012). A Four-Part Model of Informal Learning: Extending Schugurensky’s Conceptual Model. [Online] http://www. adulterc. org.Proceedings/2012/papers/bennett. pdf adresinden, 11, 2013, 24-31.
Predavanja, Četvrtak 17. 12. 2016.
- Oblici učenja u odraslom dobu
- Priznavanje prethodonog učenja
- Sistem obrazovanja odraslih
|
| | | 21. Novembar - 27. NovembarVežbe, Ponedeljak 21. 11. 2016
a. Filozofsko-istorijske koncepcije formiranja ličnosti. (rade dva studenta/kinje).
- Suhodolski, B. (1974). Tri pedagogije. Beograd: NIP - Duga, str. 8 - 57.
b. Značenje i suština doživotnog obrazovanja.
- Savićević, D. (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje, Titograd : Republički zavod za unapređivanje školstva, str. 12-24.
c. Poreklo i smisao teorija o ukidanju škola.
- Savićević, D. (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje, Titograd : Republički zavod za unapređivanje školstva, str. 76-93.
Predavanja, Četvrtak 26. 11. 2015.
|
| | | 28. Novembar - 4. DecembarVežbe, Ponedeljak 28. 11. 2016.
- Kolokvijum I (16.45, kabinet 211)
Predavanja, Četvrtak 1. 12. 2016.
|
| | | 5. Decembar - 11. Decembar
Vežbe, Ponedeljak 5. 12. 2016.
a. Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja. (rade dva/e studenta/kinje).
- Bodroški Spariosu, B. (2007), Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja, [Efficiency and Equity of Educational Systems in European Educational Policies] Nastava i vaspitanje, LVI, 3, (264-282).
b. Isplatili li se ulagati u obrazovanje - primer Hrvatske.
- Šošić, V. „Isplati li se u Hrvatskoj ulagati u obrazovanje: povrat ulaganja u ljudski kapital kao čimbenik konkurentnosti ljudskih resursa “, 1-8.
Predavanja, Četvrtak 8. 12. 2016. - Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 91 - 108.
- 9.00 Sistem obrazovanja odraslih (nastavak)
|
| | | 12. Decembar - 18. Decembar
Vežbe, Ponedeljak 12. 12. 2016.
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 123 - 153.
a. Koncepcije ljudskih potreba (rade dva/e studenta/kinje)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 123 - 136.
- Despotović, M. (2000). Igra potreba, Beograd: IPA, str. 17 – 27.
b. Obrazovne potrebe i njihovo utvrđivanje (rade dva/e studenta/kinje)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 137 - 154.
- Despotović, M. (2000). Igra potreba, Beograd: IPA, str. 27 - 43.
- 18.15 Konsultacije povodom pisanja eseja
Predavanja, Četvrtak 15 12. 2016.
|
| | | 19. Decembar - 25. Decembar
Vežbe, Ponedeljak 19. 12. 2016.
a. Participacija u obrazovanju i učenju odraslih - priroda, koncepcije i razlozi. - Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 155 - 162.
b. Barijere participacije u obrazovanju i učenju odraslih - priroda, koncepcije i razlozi. - Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 162 - 166.
- Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 120 - 124.
- Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 125 - 129.
e. Teorija anticipirane koristi
- Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 136 - 138.
Predavanja, Četvrtak, 22. 12. 2016.
- Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 155 - 166. - Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 120 - 144.
- Participacija u obrazovanju odraslih
|
| | | 26. Decembar - 1. JanuarVežbe, Ponedeljak 26. 12. 2016. .
Predavanja, Četvrtak 29. 12. 2016.
- TBA
- Krajnji rok za predaju eseja - 30 12. 2016.
|
| | | 2. Januar - 8. Januar (Nije dostupno) |
| | | 9. Januar - 15. Januar (Nije dostupno) |
| | | 16. Januar - 22. Januar (Nije dostupno) |
| | | 23. Januar - 29. Januar (Nije dostupno) |
| | | 30. Januar - 5. Februar (Nije dostupno) |
| |
| Preskoči Nedavne aktivnostiAktivnost od Utorak, 19. Novembar 2024., 22:15
Nema novosti od Vaše poslednje posete Preskoči Kalendar
Ned |
Pon |
Uto |
Sre |
Čet |
Pet |
Sub |
---|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
Danas Četvrtak, 21. Novembar 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
Ključ događaja Opsta andragogija (osnovne studije)
|