Preskoči AktivnostiPreskoči Aktivni korisnici

Aktivni korisnici

(poslednjih 4 minuta)
Nema
Preskoči Pretraga foruma

Pretraga foruma

Preskoči Administracija

Administracija

Preskoči Kategorije kurseva

Sedmični pregled dešavanja

 

Predavanje 1
Vezbe 1

 
 

3. Oktobar - 9. Oktobar


  • Čas orijentacije 
  • Radionica o plagijarizmu

Prikaži samo 1 sedmice
 

10. Oktobar - 16. Oktobar


Vežbe, Ponedeljak 10. 10. 2016. 
11.15 (učionica 106) 

  • Priprema za čas. Pročitati:  Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 43. – 59, 62. - 73. 
  • Prezentacija Moodle platfrome i upoznavanje sa formom testova 
  • Kako realizovati seminarske prezentacije? Primeri/Ilustacije 

a. Tradicionalni pogledi na razvoj inteligencije - Mirko Jevtić 


- Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 43. – 59. 


b. Kognitivna osnova obrazovanja odraslih – pamćenje - Ivana Marković 


 - Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 62. – 73.  

  • U potrazi za prostorima - vežba 

Predavanja, Četvrtak 13. 10. 2016.   
9.00 (učionica 211)  


  • Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen I 


Prikaži samo 2 sedmice
 

17. Oktobar - 23. Oktobar



Vežbe, Ponedeljak 17. 10. 2016.
(16.45, učionica 211)
  • Ulazni test I
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija,Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.

  • Prijava okvirne tema eseja (Ponedeljak, 17. 10. 2016. krajnji rok, donji link)
  • Seminarske prezentacije:

a. Istorijski razvoj, savremeni faktori i funkcije obrazovanja odraslih

- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.


b. Obrazovanje odraslih kao pojam

- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.


c. Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka - Obrazovanje žena

- Swindells, J. (1995). Are we not more than half the nation? Women and the “radical tradition” of adult education, 1867-1919. Adult Learning, Critical Intelligence and Social Change, National Institute of Adult Continuing Education, Leicester, p. 34-46.

- Matijević, N. (2010). Žene - obrazovanjem do elite: Situacija u Srbiji u XIX veku. GODIŠNJAK, 533.

- Perović, L., Dodić, V. G., Isić, M., Stojanović, D., Todosijević, S. P., Milosavljević, O., ... & Vuletić, A. (2006). Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka (Vol. 4). Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji.


d. Emancipatorno obrazovanje u uslovima globalizacije

- Mayo, P. (2014). Paulo Freire, Globalisation and Emancipatory Education. Andragoške studije, 2, 21-38.
-
Savićević, D. M. (2000). Koreni i razvoj andragoških ideja. Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, str. 238-266.



Predavanja, Četvrtak 20. 10. 2016.
(9.00, učonica 211)

  • Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen II

Prikaži samo 3 sedmice
 

24. Oktobar - 30. Oktobar


Vežbe, Ponedeljak 24. 10. 2016.
(16.45, učionica 211)

  • Ulazni test II
- Savićević M. D. (1991). Savremena shvatanja andragogije, Beograd: Institut za
pedagogiju i andragogiju - Prosveta, str. 71 - 78, 198.
- Marković M. (1994). Filozofski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 43.

  • Seminarske prezentacije:

a. Pojam i predmet nauke

- Marković M. (1994). Filozofski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 25.


b. Metod nauke

- Marković M. (1994). Filozofski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 25 – 54.


c. Nastanak i rani razvoj andragogije, njen predmet i naučna struktura

- Savićević, M. D. (1991). Savremena shvatanja andragogije, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju - Prosveta, str. 71 - 78, 195 - 210.

  • Radionica
a. Putevi saznanja – empirijske i neempirijske metode
b. Tipovi istraživanja i glavne istraživačke metode
c. Istraživačka pitanja, hipoteze i varijable


Predavanja, Četvrtak 27. 10. 2016.
(9.00, učionica 211)
  • Andragogija - nauka o obrazovanju i učenju odraslih

Napomena: Potrebno je da se dogovorite ko će držati seminarske prezentacije na vežbama u aktuelnoj nedelji i da se odabrani studenti prijave preko upitnika do petka, 21.10. 2016., te dođu tim povodom na konsultacije, takođe u petak 21. 10. 2016. u 16.45.


Prikaži samo 4 sedmice
 

31. Oktobar - 6. Novembar

Vežbe, Ponedeljak 31. 10. 2016.

  • 17.45 Ulazni test III

- Despotović, M. (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti. U S. Medić,., R. Ebnes, & K. Popović, (Ur.), Adult education in respons to global crisis (pp. 47-91). Beograd: IPA.

  • Seminarske prezentacije:

a. Profesionalizacija obrazovanja odraslih (2 studenta/kinje)

- Despotović, M. (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti. U S. Medić, R. Ebnes, & K. Popović, (Ur.), Adult education in respons to global crisis (pp. 47-91). Beograd: IPA.

b. Obrazovanje andragoških kadrova u Nemačkoj

- Ovesni, K. (2001). Obrazovanje andragoških kadrova: Evropska iskustva, Beograd: IPA, str. 99-117.

c. Obrazovanje andragoških kadrova u Češkoj

- Ovesni, K. (2001). Obrazovanje andragoških kadrova: Evropska iskustva, Beograd: IPA, str. 118-128.

  • Radionica

Analliza teksta - Marković M. (1994). Filozoski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 54.


Predavanja, Četvrtak 3. 11. 2016.

  • 9.00 Profesionalizacija obrazovanja odraslih

Napomena: Literatura koja nije da u prilogu se može naći u našoj biblioteci.


Prikaži samo 5 sedmice
 

7. Novembar - 13. Novembar

Vežbe, Ponedeljak 7. 11. 2016.  

  • 16.45 UTIV 
- Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 329, 332-347, 349-358.  
  • Seminarske prezentacije 
a. Socijalno-psihološke osobenosti u odraslom dobu. 

      - Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 329, 332-347. 

b. Socijalno-psihološke osobenosti u starosti. 
 
- Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 349-358.  

c. Perijeva primenjena teorija kognitivnog razvoja studenata. (dve osobe drže prezentaciju)   

Love, P. G., & Guthrie, V. L. (1999). Perry's intellectual scheme. New Directions for Student Services, 1999(88), 5-15.
Garrison, M. S. The Cognitive Development of Collegiate Students - A Brief Literature Review. 

  • 19.30 Akademsko pisanje - Rad na Uvodima, Kreiranje paragrafa (za esejiste) 

Predavanja, Četvrtak 10. 11. 2016.    

  • 9.00 Socijalno-psihološke osnove učenja i obrazovanja odraslih 


Prikaži samo 6 sedmice
 

14. Novembar - 20. Novembar


Vežbe, Ponedeljak 14. 11. 2016.

  • Ulazni test V
- Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 109-121.

  • Seminarske prezentacije


a. Formalno, neformalno i informalno obrazovanje.

- Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 109-121.

b. Priznavanje prethodnog učenja.
- Prawelska-Skrzypek, G., et al. (2013). Priznavanje prethodnog učenja u visokom obrazovanju. Zagreb: Institut za razvoj obrazovanja. str. 9 - 20.

c. Informalno učenje - Model Šugurenskog.
- Schugurensky, D. (2000). The forms of informal learning: Towards a conceptualization of the field. (19). WALL Working Paper, 1-8.

d.
Informalno učenje - Model Benetove.

- Bennett, E. E. (2012). A Four-Part Model of Informal Learning: Extending Schugurensky’s Conceptual Model. [Online] http://www. adulterc. org.Proceedings/2012/papers/bennett. pdf adresinden, 11, 2013, 24-31.

Predavanja, Četvrtak 17. 12. 2016.

  • Oblici učenja u odraslom dobu
  • Priznavanje prethodonog učenja
  • Sistem obrazovanja odraslih

     
Prikaži samo 7 sedmice
 

21. Novembar - 27. Novembar

Vežbe, Ponedeljak 21. 11. 2016 

  • Seminarske prezentacije  

a. Filozofsko-istorijske koncepcije formiranja ličnosti. (rade dva studenta/kinje). 

Suhodolski, B. (1974). Tri pedagogije. Beograd: NIP - Duga, str. 8 - 57.

  b. Značenje i suština doživotnog obrazovanja.  

- Savićević, D. (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje, Titograd : Republički zavod za unapređivanje školstva, str. 12-24.  

  c. Poreklo i smisao teorija o ukidanju škola.  

- Savićević, D. (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje, Titograd : Republički zavod za unapređivanje školstva, str. 76-93.  


Predavanja, Četvrtak 26. 11. 2015. 

  • Celoživotno učenje 
Prikaži samo 8 sedmice
 

28. Novembar - 4. Decembar

Vežbe, Ponedeljak 28. 11. 2016.  

  • Kolokvijum I (16.45, kabinet 211) 
Predavanja, Četvrtak 1. 12. 2016.    
  • TBA 
Prikaži samo 9 sedmice
 

5. Decembar - 11. Decembar



Vežbe, Ponedeljak 5. 12. 2016.   



a. Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja. (rade dva/e studenta/kinje). 

Bodroški Spariosu, B. (2007), Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja, [Efficiency and Equity of Educational Systems in European Educational Policies] Nastava i vaspitanje, LVI, 3, (264-282).

b. Isplatili li se ulagati u obrazovanje - primer Hrvatske.

- Šošić, V. „Isplati li se u Hrvatskoj ulagati u obrazovanje: povrat ulaganja u ljudski kapital kao čimbenik konkurentnosti ljudskih resursa “, 1-8.

Predavanja, Četvrtak 8. 12. 2016.  
  •  08.45 Ulazni test VI 
Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 91 - 108.  

  • 9.00 Sistem obrazovanja odraslih (nastavak) 
Prikaži samo 10 sedmice
 

12. Decembar - 18. Decembar

Vežbe, Ponedeljak 12. 12. 2016.

  • UT VII i VIII

- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 123 - 153.


  • Seminarske prezentacije

     

a. Koncepcije ljudskih potreba (rade dva/e studenta/kinje)

- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 123 - 136.

- Despotović, M. (2000). Igra potreba, Beograd: IPA, str. 17 – 27.



b. Obrazovne potrebe i njihovo utvrđivanje (rade dva/e studenta/kinje)

- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 137 - 154.

- Despotović, M. (2000). Igra potreba, Beograd: IPA, str. 27 - 43.


  • 18.15 Konsultacije povodom pisanja eseja

Predavanja, Četvrtak 15 12. 2016.

  • . TBA


     
Prikaži samo 11 sedmice
 

19. Decembar - 25. Decembar



Vežbe, Ponedeljak 19. 12. 2016.   

  • Seminarske prezentacije:    

a. Participacija u obrazovanju i učenju odraslih - priroda, koncepcije i razlozi. 
 
Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 155 - 162.


b. Barijere participacije u obrazovanju i učenju odraslih - priroda, koncepcije i razlozi. 
 
- Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 162 - 166. 

c. Teorija orijentacije 
Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 120 - 124. 

 d. Teorija snage polja 
Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 125 - 129. 

e. Teorija anticipirane koristi 

Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 136 - 138.  



Predavanja, Četvrtak, 22. 12. 2016. 

  • 8.45 Ulazni test IX i X  
Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 155 - 166.  
Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 120 - 144.  
  • Participacija u obrazovanju odraslih 


Prikaži samo 12 sedmice
 

26. Decembar - 1. Januar

Vežbe, Ponedeljak 26. 12. 2016. . 

  • 16.45 Kolokvijum II 

Predavanja, Četvrtak 29. 12. 2016. 

  • TBA  
  • Krajnji rok za predaju eseja - 30 12. 2016. 



Prikaži samo 13 sedmice
Preskoči Nedavne aktivnosti

Nedavne aktivnosti

Aktivnost od Utorak, 19. Novembar 2024., 22:15

Nema novosti od Vaše poslednje posete

Preskoči Kalendar

Kalendar

Ned Pon Uto Sre Čet Pet Sub
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 Danas Četvrtak, 21. Novembar 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ključ događaja

Opsta andragogija (osnovne studije)