SedmicaImeRezime
1Plagijarizam
Prava i obaveze studenata na kursu Opšte andragogije 2016. - 2017.
Teme eseja
1. Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju.
2. Savićević, D., (1991). Savremena shvatanja andragogije.
3. Pastuović, N., (1999). Edukologija.
4. Despotović, M., (2000). Igra potreba.
5. Despotović, M., (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti.
6. Savićević, D., (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje.
7. Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji.
8. Savićević, D., (2007). Osobenosti učenja odraslih.
9. Despotović, M. (2016). Obrazovanje odraslih na Zapadnom Balkanu.
10. Prawelska-Skrzypek, G., et al. (2013). Priznavanje prethodnog učenja u visokom obrazovanju.
Spisak studenata OA 2016-2017 - Bodovi
2Savićević, D., (2007). Osobenosti učenja odraslih.
Kognitivna osnova učenja odraslih - pamćenje
Tradicionalni pogledi na razvoj inteligencije
Probni test
Prezentacija 1.
Prezentacija 1.
3Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju.
Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija.
Swindells, J. (1995). Are we not more than half the nation? Women and the “radical tradition” of adult education, 1867-1919.
Mayo, P. (2014). Paulo Freire, Globalisation and Emancipatory Education.
Rezultati UTI
Tačni odgovori i način bodovanja UTI
Nikolina-Matijević-ŽENE-OBRAZOVANJEM-DO-ELITE-Situacija-u-Srbiji-u-XIX-veku.
4Marković M. (1994). Filozofski osnovi nauke.
Savićević. D. M. (1991). Savremena shvatanja andragogije.
5Despotović, M. (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti.
6Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost.
Love, P. G., & Guthrie, V. L. (1999). Perry's intellectual scheme. New Directions for Student Services, 1999(88), 5-15.
Garrison, M. S. The Cognitive Development of Collegiate Students - A Brief Literature Review.
Akademsko pisanje - paragraf
7Schugurensky, D. (2000). The forms of informal learning: Towards a conceptualization of the field. (19). WALL Working Paper, 1-8.
Bennett, E. E. (2012). A Four-Part Model of Informal Learning: Extending Schugurensky’s Conceptual Model.[Online] http://www. adulterc. org.Proceedings/2012/papers/bennett. pdf adresinden, 11, 2013, 24-31.
10Bodroški Spariosu, B. (2007), Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja.
Šošić, V. (n. d.) Isplati li se u Hrvatskoj ulagati u obrazovanje.