| | | | | | 3. Oktobar - 9. Oktobar
Plagijarizam PowerPoint prezentacija
Prava i obaveze studenata na kursu Opšte andragogije 2016. - 2017. PDF dokument
Teme eseja Word dokument
1. Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju. PDF dokument
2. Savićević, D., (1991). Savremena shvatanja andragogije. PDF dokument
3. Pastuović, N., (1999). Edukologija. PDF dokument
4. Despotović, M., (2000). Igra potreba. PDF dokument
5. Despotović, M., (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti. PDF dokument
6. Savićević, D., (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje. PDF dokument
7. Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. PDF dokument
8. Savićević, D., (2007). Osobenosti učenja odraslih. PDF dokument
9. Despotović, M. (2016). Obrazovanje odraslih na Zapadnom Balkanu. PDF dokument
10. Prawelska-Skrzypek, G., et al. (2013). Priznavanje prethodnog učenja u visokom obrazovanju. PDF dokument
Spisak studenata OA 2016-2017 - Bodovi datoteka
Prisustvo na času 28. 12. 2020. Upitnik (Questionnaire)
| ![Prikaži samo 1 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 10. Oktobar - 16. Oktobar
Vežbe, Ponedeljak 10. 10. 2016. 11.15 (učionica 106)
- Priprema za čas. Pročitati: Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 43. – 59, 62. - 73.
- Prezentacija Moodle platfrome i upoznavanje sa formom testova
- Kako realizovati seminarske prezentacije? Primeri/Ilustacije
- Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja odraslih, Zavod za udžbenike,
Beograd, str. 43. – 59.
- Savićević, D. (2007). Osobenosti učenja
odraslih, Zavod za udžbenike, Beograd, str. 62. – 73.
- U potrazi za prostorima - vežba
Predavanja, Četvrtak 13. 10. 2016. 9.00 (učionica 211)
- Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen I
| ![Prikaži samo 2 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 17. Oktobar - 23. Oktobar
Vežbe, Ponedeljak 17. 10. 2016.
(16.45, učionica 211)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija,Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.
- Prijava okvirne tema eseja (Ponedeljak, 17. 10. 2016. krajnji rok, donji link)
a. Istorijski razvoj, savremeni faktori i funkcije obrazovanja odraslih
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
b. Obrazovanje odraslih kao pojam
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.
c. Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka - Obrazovanje žena
- Swindells, J. (1995). Are we not more than half the nation? Women and the “radical tradition” of adult education, 1867-1919. Adult Learning, Critical Intelligence and Social Change, National Institute of Adult Continuing Education, Leicester, p. 34-46.
- Matijević, N. (2010). Žene - obrazovanjem do elite: Situacija u Srbiji u XIX veku. GODIŠNJAK, 533.
- Perović, L., Dodić, V. G., Isić, M., Stojanović, D., Todosijević, S. P., Milosavljević, O., ... & Vuletić, A. (2006). Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka (Vol. 4). Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji.
d. Emancipatorno obrazovanje u uslovima globalizacije
- Mayo, P. (2014). Paulo Freire, Globalisation and Emancipatory Education. Andragoške studije, 2, 21-38. - Savićević, D. M. (2000). Koreni i razvoj andragoških ideja. Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, str. 238-266.
Predavanja, Četvrtak 20. 10. 2016.
(9.00, učonica 211)
- Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen II
| ![Prikaži samo 3 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 24. Oktobar - 30. Oktobar Vežbe, Ponedeljak 24. 10. 2016. (16.45, učionica 211)
- Savićević M. D. (1991). Savremena shvatanja andragogije, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju - Prosveta, str. 71 - 78, 198. - Marković M. (1994). Filozofski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 43.
a. Pojam i predmet nauke
b. Metod nauke
c. Nastanak i rani razvoj andragogije, njen predmet i naučna struktura
- Savićević, M. D. (1991). Savremena shvatanja andragogije, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju - Prosveta, str. 71 - 78, 195 - 210. a. Putevi saznanja – empirijske i neempirijske metode b. Tipovi istraživanja i glavne istraživačke metode c. Istraživačka pitanja, hipoteze i varijable
Predavanja, Četvrtak 27. 10. 2016. (9.00, učionica 211)
- Andragogija - nauka o obrazovanju i učenju odraslih
| ![Prikaži samo 4 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 31. Oktobar - 6. Novembar Vežbe, Ponedeljak 31. 10. 2016.
- Despotović, M. (2010). Profesionalizacija obrazovanja odraslih – između javne i naučne (ne)prepoznatljivosti. U S. Medić,., R. Ebnes, & K. Popović, (Ur.), Adult education in respons to global crisis (pp. 47-91). Beograd: IPA. a. Profesionalizacija obrazovanja odraslih (2 studenta/kinje)
b. Obrazovanje andragoških kadrova u Nemačkoj
c. Obrazovanje andragoških kadrova u Češkoj
- Ovesni, K. (2001). Obrazovanje andragoških kadrova: Evropska iskustva, Beograd: IPA, str. 118-128. Analliza teksta - Marković M. (1994). Filozoski osnovi nauke. Beograd: BIGZ, str. 1 – 54. Predavanja, Četvrtak 3. 11. 2016. Napomena: Literatura koja nije da u prilogu se može naći u našoj biblioteci.
| ![Prikaži samo 5 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 7. Novembar - 13. NovembarVežbe, Ponedeljak 7. 11. 2016.
- Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 329, 332-347, 349-358.
a. Socijalno-psihološke osobenosti u odraslom dobu. - Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 329, 332-347. b. Socijalno-psihološke osobenosti u starosti. - Brković, A. D. (2011). Razvojna psihologija, Čačak: Svetlost. str. 349-358. c. Perijeva primenjena teorija kognitivnog razvoja studenata. (dve osobe drže prezentaciju) - Love, P. G., & Guthrie, V. L. (1999). Perry's intellectual scheme. New Directions for Student Services, 1999(88), 5-15. - Garrison, M. S. The Cognitive Development of Collegiate Students - A Brief Literature Review.
- 19.30 Akademsko pisanje - Rad na Uvodima, Kreiranje paragrafa (za esejiste)
Predavanja, Četvrtak 10. 11. 2016.
- 9.00 Socijalno-psihološke osnove učenja i obrazovanja odraslih
| ![Prikaži samo 6 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 14. Novembar - 20. Novembar
Vežbe, Ponedeljak 14. 11. 2016.
- Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 109-121.
a. Formalno, neformalno i informalno obrazovanje.
- Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 109-121.
b. Priznavanje prethodnog učenja.
- Prawelska-Skrzypek, G., et al. (2013). Priznavanje prethodnog učenja u visokom obrazovanju. Zagreb: Institut za razvoj obrazovanja. str. 9 - 20.
c. Informalno učenje - Model Šugurenskog.
- Schugurensky, D. (2000). The forms of informal learning: Towards a conceptualization of the field. (19). WALL Working Paper, 1-8.
d. Informalno učenje - Model Benetove.
- Bennett, E. E. (2012). A Four-Part Model of Informal Learning: Extending Schugurensky’s Conceptual Model. [Online] http://www. adulterc. org.Proceedings/2012/papers/bennett. pdf adresinden, 11, 2013, 24-31.
Predavanja, Četvrtak 17. 12. 2016.
- Oblici učenja u odraslom dobu
- Priznavanje prethodonog učenja
- Sistem obrazovanja odraslih
| ![Prikaži samo 7 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 21. Novembar - 27. NovembarVežbe, Ponedeljak 21. 11. 2016
a. Filozofsko-istorijske koncepcije formiranja ličnosti. (rade dva studenta/kinje).
- Suhodolski, B. (1974). Tri pedagogije. Beograd: NIP - Duga, str. 8 - 57.
b. Značenje i suština doživotnog obrazovanja.
- Savićević, D. (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje, Titograd : Republički zavod za unapređivanje školstva, str. 12-24.
c. Poreklo i smisao teorija o ukidanju škola.
- Savićević, D. (1983). Čovjek i doživotno obrazovanje, Titograd : Republički zavod za unapređivanje školstva, str. 76-93.
Predavanja, Četvrtak 26. 11. 2015.
| ![Prikaži samo 8 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 28. Novembar - 4. DecembarVežbe, Ponedeljak 28. 11. 2016.
- Kolokvijum I (16.45, kabinet 211)
Predavanja, Četvrtak 1. 12. 2016.
| ![Prikaži samo 9 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 5. Decembar - 11. Decembar
Vežbe, Ponedeljak 5. 12. 2016.
a. Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja. (rade dva/e studenta/kinje).
- Bodroški Spariosu, B. (2007), Efikasnost i pravičnost obrazovnih sistema u evropskim politikama obrazovanja, [Efficiency and Equity of Educational Systems in European Educational Policies] Nastava i vaspitanje, LVI, 3, (264-282).
b. Isplatili li se ulagati u obrazovanje - primer Hrvatske.
- Šošić, V. „Isplati li se u Hrvatskoj ulagati u obrazovanje: povrat ulaganja u ljudski kapital kao čimbenik konkurentnosti ljudskih resursa “, 1-8.
Predavanja, Četvrtak 8. 12. 2016. - Kulić, R, Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Svet knjige: Beograd, str. 91 - 108.
- 9.00 Sistem obrazovanja odraslih (nastavak)
| ![Prikaži samo 10 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 12. Decembar - 18. Decembar
Vežbe, Ponedeljak 12. 12. 2016.
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 123 - 153.
a. Koncepcije ljudskih potreba (rade dva/e studenta/kinje)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 123 - 136.
- Despotović, M. (2000). Igra potreba, Beograd: IPA, str. 17 – 27.
b. Obrazovne potrebe i njihovo utvrđivanje (rade dva/e studenta/kinje)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 137 - 154.
- Despotović, M. (2000). Igra potreba, Beograd: IPA, str. 27 - 43.
- 18.15 Konsultacije povodom pisanja eseja
Predavanja, Četvrtak 15 12. 2016.
| ![Prikaži samo 11 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 19. Decembar - 25. Decembar
Vežbe, Ponedeljak 19. 12. 2016.
a. Participacija u obrazovanju i učenju odraslih - priroda, koncepcije i razlozi. - Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 155 - 162.
b. Barijere participacije u obrazovanju i učenju odraslih - priroda, koncepcije i razlozi. - Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 162 - 166.
- Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 120 - 124.
- Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 125 - 129.
e. Teorija anticipirane koristi
- Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 136 - 138.
Predavanja, Četvrtak, 22. 12. 2016.
- Kulić, R., Despotović, M., (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 155 - 166. - Savićević, D., (1989). Koncepcija obrazovnih potreba u andragogiji. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. str. 120 - 144.
- Participacija u obrazovanju odraslih
| ![Prikaži samo 12 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 26. Decembar - 1. JanuarVežbe, Ponedeljak 26. 12. 2016. .
Predavanja, Četvrtak 29. 12. 2016.
- TBA
- Krajnji rok za predaju eseja - 30 12. 2016.
| ![Prikaži samo 13 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 2. Januar - 8. Januar (Nije dostupno) | ![Prikaži samo 14 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 9. Januar - 15. Januar (Nije dostupno) | ![Prikaži samo 15 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 16. Januar - 22. Januar (Nije dostupno) | ![Prikaži samo 16 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 23. Januar - 29. Januar (Nije dostupno) | ![Prikaži samo 17 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| | | 30. Januar - 5. Februar (Nije dostupno) | ![Prikaži samo 18 sedmice](http://moodle.f.bg.ac.rs/pix/i/one.gif)
| |
| Preskoči Nedavne aktivnostiAktivnost od Subota, 15. Februar 2025., 06:03
Nema novosti od Vaše poslednje posete Preskoči Kalendar
Ned |
Pon |
Uto |
Sre |
Čet |
Pet |
Sub |
---|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Ključ događaja Opsta andragogija (osnovne studije)
|