Skip Activities

Activities

Skip Search Forums

Search Forums

Skip Course categories

Topic outline

 


Osnove pedagoškog obrazovanja nastavnika
školska 2020/21 godina



U toku našeg rada na predmetu Osnove pedagoškog obrazovanja (za studente master programa) i Osnove pedagogije sa didaktikom (za polaznike programa obrazovanja tokom čitavog života) na ovom mestu moći ćete da pronađete informacije o tome šta se radilo na prethodnim časovima, objašnjenje aktivnosti koje možete uraditi samostalno, eventualne zadatke za predstojeće časove, različite najave, obaveštenja, informacije o terminima, literaturu, a možete pokrenuti i neka pitanja na Forumu u vezi profesije nastavnik i rada na predmetu,...
Spisak literature nalazi se u programu predmeta (u prilogu). Sve izvore možete pronaći u Biblioteci za pedagogiju (II sprat). Ovih dana će, takođe, ovi izvori biti skenirani i postavljeni u elektronskoj formi na ovoj stranici.

Kontakt podaci predmetnog nastavnika:
Lidija Radulović, liradulo@f.bg.ac.rs

Termin za konsultacije: četvrtak 11.30-13h

Obavestenje o konsultacijama kod Lidije Radulović
Zbog aktuelne epidemiološke situacije, konsultacije će se uglavnom održavati on line. Ukoliko su Vam potrebne konsultacije kod Lidije Radulović, potrebno je da joj pišete na mail (liradulo@f.bg.ac.rs), nakon čega ćete se dogovoriti o terminu konsultacija i dobiti poziv na on line sastanak ili se dogovoriti o terminu susreta uživo.

Adresa na koju možete slati zadatke koji su pokazatelj vaših aktivnosti i predispitne zadatke: opdnastava@gmail.com


Objašnjenje u vezi sa predispitnim aktivnostima i ispitom: Kao što se vidi u programu predmeta (u prilogu), ocena na predmetu se dobija na osnovu tri vrste aktivnosti.
- Bodovi za aktivnost na času se dobijaju kroz aktivnosti u toku časova, ili naknadnim slanjem aktivnosti koje su zadate u prostoru u kome je opisan tok časa. Ove aktivnosti nisu uslov za polaganje ispita, već samo doprinose broju bodova (i oceni) ostvarenoj na predmetu. Student, dakle, može položiti ispit i bez bodova za aktivnosti.
- Predispitni zadatak (esej) jeste obavezan zadatak. Da bi student položio ispit, neophodno je da uradi ovaj zadatak, a minimalni broj bodova da bi se smatralo da je zadatak uradjen je 10 (pod uslovom da je kroz ovu i ostale aktivnosti stekao broj bodova koji je najmanje 51).
- Ispit se polaže u vidu testa znanja. Da bi ispit bio položen neophodno je da student ostvari najmanje 31 (od 60) poena, pod uslovom da je kroz ovu i ostale aktivnosti stekao najmanje 51 bod). Student / polaznik programa može polagati ispit i pre redovnog januarskog ispitnog roka. Ukoliko proceni da je spreman za polaganje ispita, student se javlja nastavniku kako bi se dogovorili o terminu u kom će biti organizovan ispit. Budući da se ispit polaže uživo, zbog aktuelne epidemiološke situacije, poželjno je da se prijavi nekoliko studenata za neki termin.
Student može tražiti da se pisani ispit dopuni kroz usmeno ispitivanje.


Informacija o rezultatima ispita u februarskom ispitnom roku 2021.
Svi studenti koji su izašli na pisani ispit su položili. Informacije o broju bodova možete pronaći u tabeli na adresi:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FxG8RWEO0kuk4DWLzlTOA6UjB27wdOgYypKs2BOE06w/edit#gid=0


U istoj tabeli su evidentirane i druge aktivnosti na ovom predmetu. Ocenu možete upisati u četvrtak, 11.2. u terminu 14.30-15.30. U istom terminu možete imati uvid u svoje radove.
Studenti koji žele mogu dopuniti predispitnu aktivnosti (u ovom ispitnom roku do 15.2.), ili se obratiti nastavniku u vezi sa mogućnostima za usmeno odgovaranje.



-----------------------------------------------------------------------------------------
Arhiva vesti

Informacija o promeni plana realizacije nastave na predmetu:
U ponedeljak, 9.11. biće održan nastavak časa sa temom Pristupi obrazovanju nastavnika. Čas ce biti organizovan od 18h (nakon časa iz predmeta Psihologija za nastanike / Psihologija razvoja i učenja) i možete mu se prikljuciti preko sledeće adrese:

https://us02web.zoom.us/j/81631151184?pwd=QlNXcEpjWUJ3bDJwOVBRNDhkTTN2Zz09
> Meeting ID: 816 3115 1184
> Passcode: nastava

U nastavku će biti sumiran kurs, uz dogovor o ispitu.

 
6
PROFESIJA NASTAVNIK


U subotu, 7.11. i u ponedeljak 09.11. na časovima održanim putem zooma bavili smo se temom Profesija nastavnik i razgovarali smo o različitim pristupima proučavanju profesije nastavnik (pristup u čijem fokusu je ličnost nastavnika, pristup u čijem fokusu su uloge i poslovi nastavnika, pristup u čijem fokusu su standardizovane kompetencije nastavnika, pristup nastavniku kao refleksivnom praktičaru (prezentacija je u prilogu). U procesu učenja razmislite o tome kako Vi sagledavate značaj i način ostvarivanja pojedinih uloga (priručni materijal Poslovi i uloge nastavnika) kao i o pitanju o tome šta sve utiče na to koje nastavnikove uloge će se ostvarivati (priručni materijal Faktori koji utiču na uloge nastavnika). U procesu učenja, proučite dokument stadardi kompetencija za profesiju nastavnik i razmišljajte o pitanjima: koje kompetencije su za Vas najznačajnije i kojim argumentima biste to branili, šta je uloga ovog dokumenta (za prosvetni sistem, školu, pojedinačne nastavnike), kako razumete odnos između pojedinih standarda i da li uočavate da nešto nedostaje ovoj listi... Ovaj dokument možete pronaći na adresama
phttp://www.cep.edu.rs/sites/default/files/Standardi_kompetencija_za_profesiju_nastavnika.pdf

U prezentaciji ćete naći link ka jednom upitniku za procenu sopstvenih kompetencija.

O praksama profesionalnog razvoja nastavnika u zemljama OECD možete pročitati u publikaciji Nastavnici su bitni, koju možete pronaći na adresi

http://www.cep.edu.rs/sites/default/files/eknjiga/Nastavnici_su_bitni.pdf

Ukoliko niste bili na času: Odgovorite na pitanje iz izlazne karte: Šta je za Vas novo u vezi sa profesijom nastavnik, što ste naučili kroz ove materijale. Odgovor pošaljite na adresu opdnastava@gmail.com.


Show all topics
Skip Upcoming Events

Upcoming Events

There are no upcoming events
Skip Administration

Administration