| | U toku našeg rada na predmetu Osnove pedagogije sa didaktikom na ovom mestu moći ćete da pronađete informacije o tome šta se radilo na prethodnim časovima, eventualne zadatke za predstojeće časove, različite najave, obaveštenja, informacije o terminima kolokvijuma, ispita i sl., a možete pokrenuti i neka pitanja na Forumu u vezi rada na predmetu, profesiji nastavnik...
Kontakt podaci predmetnih nastavnika:
Saradnik u nastavi: Jelena Medar, jelenamedar95@hotmail.com
Termin za konsultacije: četvrtak 11.30-13h
U redovnim okolnostima nastava na predmetu Osnove pedagogije sa didaktikom se odvija u prolećnoim semetru,sredom u dva termina:
I 9.45-13h
II 13.15-16.30h
AKTUELNA OBAVEŠTENJA ZA STUDENTE 2019-20 ŠKOLSKE GODINE
U toku vanrednog stanja izazvanog korona virusom konsultacije će se odvijati mailom.
Nastava se nastavlja na daljinu. Svake nedelje ću ovde postavljati materijale koji prate teme kojima bismo se inače bavili na časovima. Prezentacije su izmenjene (u odnosu na one koje bi bile kori['ene u nastavi uživo) i u njima su dodata objašnjenja i zadaci. Neki od zadataka predstavljaju predlog kako da pristupite čitanju, sugerisani su za Vaš individualni rad. Neki zadaci podrazumevaju da nešto uradite i pošaljete na adresu opdnastava@gmail.com
kao pokazatelj Vaše "aktivnosti na času." Ostaju i ideje za pisanje eseja... koje mogu biti deo Vašeg učenja, a mogu postati i deo portfolija!
Tu je i podsetnik na literaturu koja je u vezi sa temama kojima se bavimo. Ukoliko ste na vreme nabavili literaturu - čitajte i nju.
Dakle, pratite uputstva na slajdovima, čitajte slajdove, materijale u prilogu, kao i literaturu!
Najveći broj časova uz to je organizovan i preko Zoom aplikacije, sredom - kada bi i inače bili naši časovi. Potrebno je da redovno izlazite na moodle, kako biste bili informisani o aktivnostima i kako biste mogli da dobijete poziv na Zoom sastanak - odnosno Zoom časove.
Želim Vam zdravlje, što manje problema i uspeh u učenju!
Rezultati ispita i upis ocena
Molimo Vas da, ukoliko niste u mogućnosti da dodjete na upis ocene, indeks pošaljete po nekom od kolega ili kažete po kolegi koji dolazi da treba da Vam unesem ocenu u elektronski zapisnik.Budući da je moguće da portfolio radite i u nekom od narednih rokova, ocene Vam neće biti unete ukoliko niko ne dođe da potvrdi da se slažete sa ocenom i da treba da je unesem.
NAPOMENA O NAČINU NA KOJI SU RAČUNATI BODOVI ZA AKTIVNOSTI
Ukupan broj aktivnosti u kojima ste mogli učestvovati tokom semestra je 15 (to su aktivnosti evidentirane na drugoj strani u tabeli). Budući da je maksimalan broj bodova za aktivnost 10, do broja bodova koje ste dobili za aktivnost tokom semestra u konačnoj oceni se došlo računanjem srazmere (množenjem sa 0,8).
Septembarski rokovi su bili poslednji u kojima ste mogli polagati jedan od kolokvijuma. U novoj školskoj godini morate polagati ispit u celini.
REZULTATI ISPITA U FEBRUARSKOM ROKU I UPIS OCENA
Rezultati studenata koji su položili ispit 10.2.2021., kao i rezultati predatih predispitnih zadataka nalaze se u evidenciji o studentskim aktivnostima. Izuzetak je test jednog studenta čiji bodovi nisu uneti u evidenciju zbog nečitkosti rukopisa, iako jeste položio ispit i dobio 32 poena (student je Miloš M., prezime je nečitko)
Studenti mogu uneti ocene i-ili imati uvid u svoj test u četvrtak, 11.2. od 10.30-11h.
-
_________________________________________________________
Literatura:
Zbirku tekstova sa spiska literature za ovaj predmet možete kopirati u kopirnici "Leptirić" (Zmaj Jovina 7, u pasažu).
Ova dva naslova možete preuzeti u elektronskoj formi.
1 . Stančić, M., M. Mitrović & L. Radulović (2013). From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning; in M. Despotović & E. Hebib (Eds.), Contemporary issues of education quality (p.41-55). Belgrade: University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy; Pécs: University of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD. [превод текста], koji možete preuzeti ovde.
2. Radulović, L.(2016), Slike o nastavniku između moderne i postmoderne (36-46, 46-52, 59-64, 64-70, 70-78), koju možete preuzeti ovde.
http://www.f.bg.ac.rs/con/ispiti
|
ZA STUDENTE KOJI SU SLUŠALI PREDMET RANIJIH GODINA:Informacije o načinu polaganja ispita (predispitnim i ispitnim obavezama) i tabele sa brojem poena za dosadašnje obaveze možete pronaći OVDE!
Evidenciju poena za studente koji su predmet slušali 2017/18 možete pogledati ovde!
|
| | | 6 |
Ove nedelje cilj nam je da sagledamo saznanja o nastavniku iz ugla različitih pristupa profesiji nastavnik.
Prateći prezentaciju zadržite se na pitanjima za individualna razmišljanja i uradite ih pre nego što nastavite pregled slajdova. Оbratite pažnju na dobiti od različitih pristupa, kao i na pitanja koja oni ne uspevaju da reše. Takođe, obratite pažnju na uloge nastavnika i na načine njihovog ostvarivanja, kao i na to šta sadrži dokument Standardi kompetencija za profesiju nastanvik u našoj sredini
http://www.cep.edu.rs/sites/default/files/Standardi_kompetencija_za_profesiju_nastavnika.pdf
- http://katalog.zuov.rs/StandardiKompetencija.aspx
U nekim od materijala u prilogu nalaze se dodatne informacije, a u nekima i dodatni zadaci koji mogu biti korisni za Vaš proces učenja.
Ideje za dalje razmišljanje – pisanje kratkih eseja za portfolio: - Moj omiljeni nastavnik: kad i šta vam je predavao, zašto ga pamtite kao omiljenog? Koje je uloge on ostvarivao i na koji način? U kakvoj je vezi ono po čemu ga pamtite sa aktuelnim slikama o nastavniku? - Koje uloge će mi biti teško da ostvarujem kada budem nastavnik? - Na koju sliku o nastavniku bih voleo-la da ličim? Zašto? Šta treba da naučim kako bih postao-la takav nastavnik? - Šta treba da naučim kako bi postao-la dobar nastavnik? (koja znanja da steknete, koje veštine da razvijete i koje sopstvene stavove da preispitate...) - Šta će mi biti najveća prepreka da budem nastavnik kakvog smatram dobrim? Šta mogu da učinim po tom pitanju?
Literatura za čitanje: - Kyriacou, (2001), Temeljna nastavna umijeća, Zagreb: Educa, str. 13-33, 181-204. - OECD (2010), Politike obrazovanja i usavršavanja: Nastavnici su bitni, Beograd: OECD i Ministarstvo prosvete, str. 139-146,178-180, 188-193. - Radulović, L. (2011), Obrazovanje nastavnika za refleksivnu praksu, Beograd: Filozofski fakultet, str. 19-26. - Radulović, L. (2016), Slike o nastavniku između moderne i postmoderne, Beograd: IPA i CON, Filozofski fakultet.
Za sledeći susret je bio planiran kolokvijum. Predlažem da ga odložimo za jednu nedelju, ali da ga ipak održimo, kako biste neke zadatke mogli da uradite dok smo još u izolaciji. Za sada proučite sve materijale koje imate postavljene i literaturu. Sledeća sreda će biti termin za sumirajuće aktivnosti na prvom delu kursa i pripremu za kolokvijum. Na moodlu će biti novi materijali u formi kao do sada, ali će biti organizovan i sastanak "uzivo" (u direktnom kontaktu) preko zoom platforme. Predlažem da naredne srede budete na moodlu u vreme svojih časova, ali i da se priružite ovom sastanku uživo.U nastavku je poziv za sastanak. U predviđeno vreme (dakle u sredu, 1.aprila u 16h) izađite na adresu https://us04web.zoom.us/j/103931308 kako biste mogli da pitate ono što nije jasno, kao i da učestvujete u dogovoru o daljem radu (i kolokvijumu).
Lidija Radulovic is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: OPD dogovor o kolokvijumu Time: Apr 1, 2020 04:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana
Join Zoom Meeting https://us04web.zoom.us/j/103931308
Meeting ID: 103 931 308
|
| |
| Predmet koji organizuje Centar za obrazovanje nastavnika, a namenjen je studentima osnovnih studija različitih odeljenja (istorije, sociologije, filozofije, psihologije, klasičnih nauka, istorije umetnosti) kao deo njihovog inicijalnog obrazovanja za profesiju nastavnik.
Skip Online Users |