| | U toku našeg rada na predmetu Osnove pedagogije sa didaktikom na ovom mestu moći ćete da pronađete informacije o tome šta se radilo na prethodnim časovima, eventualne zadatke za predstojeće časove, različite najave, obaveštenja, informacije o terminima kolokvijuma, ispita i sl., a možete pokrenuti i neka pitanja na Forumu u vezi rada na predmetu, profesiji nastavnik...
Kontakt podaci predmetnih nastavnika:
Saradnik u nastavi: Jelena Medar, jelenamedar95@hotmail.com
Termin za konsultacije: četvrtak 11.30-13h
U redovnim okolnostima nastava na predmetu Osnove pedagogije sa didaktikom se odvija u prolećnoim semetru,sredom u dva termina:
I 9.45-13h
II 13.15-16.30h
AKTUELNA OBAVEŠTENJA ZA STUDENTE 2019-20 ŠKOLSKE GODINE
U toku vanrednog stanja izazvanog korona virusom konsultacije će se odvijati mailom.
Nastava se nastavlja na daljinu. Svake nedelje ću ovde postavljati materijale koji prate teme kojima bismo se inače bavili na časovima. Prezentacije su izmenjene (u odnosu na one koje bi bile kori['ene u nastavi uživo) i u njima su dodata objašnjenja i zadaci. Neki od zadataka predstavljaju predlog kako da pristupite čitanju, sugerisani su za Vaš individualni rad. Neki zadaci podrazumevaju da nešto uradite i pošaljete na adresu opdnastava@gmail.com
kao pokazatelj Vaše "aktivnosti na času." Ostaju i ideje za pisanje eseja... koje mogu biti deo Vašeg učenja, a mogu postati i deo portfolija!
Tu je i podsetnik na literaturu koja je u vezi sa temama kojima se bavimo. Ukoliko ste na vreme nabavili literaturu - čitajte i nju.
Dakle, pratite uputstva na slajdovima, čitajte slajdove, materijale u prilogu, kao i literaturu!
Najveći broj časova uz to je organizovan i preko Zoom aplikacije, sredom - kada bi i inače bili naši časovi. Potrebno je da redovno izlazite na moodle, kako biste bili informisani o aktivnostima i kako biste mogli da dobijete poziv na Zoom sastanak - odnosno Zoom časove.
Želim Vam zdravlje, što manje problema i uspeh u učenju!
Rezultati ispita i upis ocena
Molimo Vas da, ukoliko niste u mogućnosti da dodjete na upis ocene, indeks pošaljete po nekom od kolega ili kažete po kolegi koji dolazi da treba da Vam unesem ocenu u elektronski zapisnik.Budući da je moguće da portfolio radite i u nekom od narednih rokova, ocene Vam neće biti unete ukoliko niko ne dođe da potvrdi da se slažete sa ocenom i da treba da je unesem.
NAPOMENA O NAČINU NA KOJI SU RAČUNATI BODOVI ZA AKTIVNOSTI
Ukupan broj aktivnosti u kojima ste mogli učestvovati tokom semestra je 15 (to su aktivnosti evidentirane na drugoj strani u tabeli). Budući da je maksimalan broj bodova za aktivnost 10, do broja bodova koje ste dobili za aktivnost tokom semestra u konačnoj oceni se došlo računanjem srazmere (množenjem sa 0,8).
Septembarski rokovi su bili poslednji u kojima ste mogli polagati jedan od kolokvijuma. U novoj školskoj godini morate polagati ispit u celini.
REZULTATI ISPITA U FEBRUARSKOM ROKU I UPIS OCENA
Rezultati studenata koji su položili ispit 10.2.2021., kao i rezultati predatih predispitnih zadataka nalaze se u evidenciji o studentskim aktivnostima. Izuzetak je test jednog studenta čiji bodovi nisu uneti u evidenciju zbog nečitkosti rukopisa, iako jeste položio ispit i dobio 32 poena (student je Miloš M., prezime je nečitko)
Studenti mogu uneti ocene i-ili imati uvid u svoj test u četvrtak, 11.2. od 10.30-11h.
-
_________________________________________________________
Literatura:
Zbirku tekstova sa spiska literature za ovaj predmet možete kopirati u kopirnici "Leptirić" (Zmaj Jovina 7, u pasažu).
Ova dva naslova možete preuzeti u elektronskoj formi.
1 . Stančić, M., M. Mitrović & L. Radulović (2013). From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning; in M. Despotović & E. Hebib (Eds.), Contemporary issues of education quality (p.41-55). Belgrade: University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy; Pécs: University of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD. [превод текста], koji možete preuzeti ovde.
2. Radulović, L.(2016), Slike o nastavniku između moderne i postmoderne (36-46, 46-52, 59-64, 64-70, 70-78), koju možete preuzeti ovde.
http://www.f.bg.ac.rs/con/ispiti
|
ZA STUDENTE KOJI SU SLUŠALI PREDMET RANIJIH GODINA:Informacije o načinu polaganja ispita (predispitnim i ispitnim obavezama) i tabele sa brojem poena za dosadašnje obaveze možete pronaći OVDE!
Evidenciju poena za studente koji su predmet slušali 2017/18 možete pogledati ovde!
|
| | | 9 |
UVOD U DIDAKTIKU
Od 17 časova biće organizovan čas putem Zoom aplikacije. Času ćete prisustvovati ukoliko budete u "zoom učionici " , link je u nastavku.
Lidija Radulovic is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Lidija Radulovic's Zoom Meeting
Time: Apr 22, 2020 05:00 PM Budapest
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/78219440567?pwd=b0FQWm5TNTVzNCtYQWxSbXBxaXBkdz09
Meeting ID: 782 1944 0567
Password: 1kQ6K5
Nakon časa uživo uradite zadatak koji je zadat kao pokazatelj aktivnosti na času i pošaljite ga na adresu opdnastava@gmail.com. Proučite i ostale materijale u prilogu.
Ukoliko niste prisustvovali času, naročito pažljivo proučite materijale u prezentaciji, prilogu i literaturi i u procesu individualnog učenja uradite zadatke navedene u prezentaciji.
***
Ove nedelje govorili smo o tome šta je didaktika i čime se bavi, kako se razvijala i kakve orijentacije u didaktici postoje, zadržavajući se na uslovnoj podeli na tradicionalnu i reformsku didaktiku i baveći se njihovim osnovnim odlikama i razlikama između njih. Prezentacija i priručni materijal sa časa su u prilogu.
Potom smo se bavili različitim vrstama nastave: predavačkoj, kooperativnoj/grupnoj i problemskoj nastavi; o njihovim suštinskim odlikama, kao i o njihovim prednostima i kritikama koje im se mogu uputiti.
Još jednu klasfikaciju različitih didaktičkih modela dao je Bruner i uvezao ih sa različitim shvatanjima toga kako um funkcioniše. U procesu samostalnog učenja, proučite priručne materijale u prilogu i razmisliite:
- Koji Brunerov model odgovara tradicionalnoj, a koji reformskoj didaktici?
- Koja vrsta nastave najviše odgovara kom Brunerovom modelu?
Literatura za čitanje:
- Terhart,E. (2001), Metode poučavanja i učenja, Zagreb: Educa, str.147-172, 182-189.
- Bruner, Dž. (2000), Modeli uma i pedagoški modeli, Kultura obrazovanja, Zagreb:Educa, str. 64-74.
- Kiper, H., Mischke, W. (2008), Uvod u opću didaktiku, Zagred: Educa, str.15-35.
- Trnavac, N., Đorđević, Ј. (2010), Pedagogija, Naučna KMD, str. 323-327, 395-399.
|
| |
| Predmet koji organizuje Centar za obrazovanje nastavnika, a namenjen je studentima osnovnih studija različitih odeljenja (istorije, sociologije, filozofije, psihologije, klasičnih nauka, istorije umetnosti) kao deo njihovog inicijalnog obrazovanja za profesiju nastavnik.
Skip Online Users |