Skip Activities

Activities

Skip Search Forums

Search Forums

Skip Course categories

Topic outline

 

U toku našeg rada na predmetu Osnove pedagogije sa didaktikom na ovom mestu moći ćete da pronađete informacije o tome šta se radilo na prethodnim časovima, eventualne zadatke za predstojeće časove, različite najave, obaveštenja, informacije o terminima kolokvijuma, ispita i sl., a možete pokrenuti i neka pitanja na Forumu u vezi rada na predmetu, profesiji nastavnik...

Kontakt podaci predmetnih nastavnika:
Lidija Radulović, liradulo@f.bg.ac.rs

Saradnik u nastavi:
Jelena Medar, jelenamedar95@hotmail.com

Termin za konsultacije: četvrtak 11.30-13h

U redovnim okolnostima nastava na predmetu Osnove pedagogije sa didaktikom se odvija u prolećnoim semetru,sredom u dva termina:

I 9.45-13h
II 13.15-16.30h


AKTUELNA OBAVEŠTENJA ZA STUDENTE 2019-20 ŠKOLSKE GODINE

U toku vanrednog stanja izazvanog korona virusom konsultacije će se odvijati mailom.
Nastava se nastavlja na daljinu. Svake nedelje ću ovde postavljati materijale koji prate teme kojima bismo se inače bavili na časovima. Prezentacije su izmenjene (u odnosu na one koje bi bile kori['ene u nastavi uživo) i u njima su dodata objašnjenja i zadaci. Neki od zadataka predstavljaju predlog kako da pristupite čitanju, sugerisani su za Vaš individualni rad. Neki zadaci podrazumevaju da nešto uradite i pošaljete na adresu
opdnastava@gmail.com
kao pokazatelj Vaše "aktivnosti na času." Ostaju i ideje za pisanje eseja... koje mogu biti deo Vašeg učenja, a mogu postati i deo portfolija!
Tu je i podsetnik na literaturu koja je u vezi sa temama kojima se bavimo. Ukoliko ste na vreme nabavili literaturu - čitajte i nju.
Dakle, pratite uputstva na slajdovima, čitajte slajdove, materijale u prilogu, kao i literaturu!
Najveći broj časova uz to je organizovan i preko Zoom aplikacije, sredom - kada bi i inače bili naši časovi. Potrebno je da redovno izlazite na moodle, kako biste bili informisani o aktivnostima i kako biste mogli da dobijete poziv na Zoom sastanak - odnosno Zoom časove.

Želim Vam zdravlje, što manje problema i uspeh u učenju!



Rezultati ispita i upis ocena

Molimo Vas da, ukoliko niste u mogućnosti da dodjete na upis ocene, indeks pošaljete po nekom od kolega ili kažete po kolegi koji dolazi da treba da Vam unesem ocenu u elektronski zapisnik.Budući da je moguće da portfolio radite i u nekom od narednih rokova, ocene Vam neće biti unete ukoliko niko ne dođe da potvrdi da se slažete sa ocenom i da treba da je unesem.

NAPOMENA O NAČINU NA KOJI SU RAČUNATI BODOVI ZA AKTIVNOSTI
Ukupan broj aktivnosti u kojima ste mogli učestvovati tokom semestra je 15 (to su aktivnosti evidentirane na drugoj strani u tabeli). Budući da je maksimalan broj bodova za aktivnost 10, do broja bodova koje ste dobili za aktivnost tokom semestra u konačnoj oceni se došlo računanjem srazmere (množenjem sa 0,8).

Septembarski rokovi su bili poslednji u kojima ste mogli polagati jedan od kolokvijuma. U novoj školskoj godini morate polagati ispit u celini.



REZULTATI ISPITA U FEBRUARSKOM ROKU I UPIS OCENA
Rezultati studenata koji su položili ispit 10.2.2021., kao i rezultati predatih predispitnih zadataka nalaze se u evidenciji o studentskim aktivnostima. Izuzetak je test jednog studenta čiji bodovi nisu uneti u evidenciju zbog nečitkosti rukopisa, iako jeste položio ispit i dobio 32 poena (student je Miloš M., prezime je nečitko)
Studenti mogu uneti ocene i-ili imati uvid u svoj test u četvrtak, 11.2. od 10.30-11h.


-


_________________________________________________________

Literatura:
Zbirku tekstova sa spiska literature za ovaj predmet možete kopirati u kopirnici "Leptirić" (Zmaj Jovina 7, u pasažu).

Ova dva naslova možete preuzeti u elektronskoj formi.

1. Stančić, M., M. Mitrović & L. Radulović (2013). From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning; in M. Despotović & E. Hebib (Eds.), Contemporary issues of education quality (p.41-55). Belgrade: University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy; Pécs: University of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD. [превод текста], koji možete preuzeti ovde.

2. Radulović, L.(2016), Slike o nastavniku između moderne i postmoderne (36-46, 46-52, 59-64, 64-70, 70-78), koju možete preuzeti ovde.



ZA STUDENTE KOJI SU SLUŠALI PREDMET RANIJIH GODINA:Informacije o načinu polaganja ispita (predispitnim i ispitnim obavezama) i tabele sa brojem poena za dosadašnje obaveze možete pronaći OVDE!

Evidenciju poena za studente koji su predmet slušali 2017/18 možete pogledati ovde!


 
11
Pre časa:
Na susretu koji će biti održan 6.5. razgovaraćemo o nastavnikovom planiranju nastave - globalnom i operativnom planu i pripremi nastavnika za čas. Pre časa pripremite dokument nastavnog programa za predmet koji biste predavali u školi, kako bi Vam bio dostupan tokom časa.

Tokom časa će Vam biti potrebni i dokumenti Globalni i Operativni plan, kao i primeri planova časova, koje možete pronaći u prilogu.

U svom radu nastavnik, a i sama škola se orijentišu prema dokumentima Nastavni plan i Nastavni program. Primer jednog dokumenta nastavnog plana mozete pronaci na adresi
http://www.dfs.rs/Pdf/Nastavni%20plan%20za%20gimnaziju.pdf
a primere programa na adresi
https://www.pravno-informacioni-sistem.rs/SlGlasnikPortal/viewdoc?regactid=426272&doctype=reg&findpdfurl=true

Topic: Osnove pedagogije sa didaktikom: planiranje nastave u poslu nastavnika
Time: May 6, 2020 17:00 Belgrade, Bratislava, Ljubljana

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/89314424698

Meeting ID: 893 1442 4698


Posle časa:

Na času smo razgovarali o nastavnikovom planiranju nastave - globalnom i operativnom planu i planu časa - o čemu nastavnik treba da razmišlja kada planira nastavu, kakva je veza pojedinih vrsta planova i veza između elemenata plana časa, te koja je uopšte svrha planiranja nastave i pojedinih elemenata plana.

Studenti su, takođe, imali priliku da se upoznaju sa različitim formama za pisanje priprema za čas. Neku od formi za pisanje pripreme za čas možete preuzeti iz priloga, kako biste videli šta se u njoj konkretno očekuje od nastavnika i kako priprema može da izgleda.

Pregledajte različite forme pripreme i razmislite po kojoj biste najvise voleli da radite i zbog čega. Možete o tome napisati i kratke eseje za svoje portfolije.

Tokom časa studenti su, takođe, radili na određivanju ciljeva i zadataka za odabranu nastavnu jedinicu. Možete i Vi pokušati da formulišete ciljeve za neku nastavnu jedinicu, a da zatim preispitate te svoje ciljeve na osnovu različitih orijentira na osnovu kojih nastavnici mogu da planiraju. Uočite koji su to orijentiri (prezentacija) i o čemu bi sve trebalo voditi računa pri formulaciji ciljeva i planiranju nastave. Imajte na umu da svi orijentiri mogu biti vredan oslonac za planiranje nastave, ali da nijedan nije dovoljan sam.

Zadatak kojim pokazujete aktivnost na ovom času je da formulišete cilj i zadatke - ili nekoliko ciljeva za jednu nastavnu jedinicu. Pokušajte da ciljevi - zadaci budu konkretni, ali i raznovrsni (polaze od različitih orijentira, imaju u vidu perspektivu učenika i odnose se na različite nivoe znanja).





Show all topics
Predmet koji organizuje Centar za obrazovanje nastavnika, a namenjen je studentima osnovnih studija različitih odeljenja (istorije, sociologije, filozofije, psihologije, klasičnih nauka, istorije umetnosti) kao deo njihovog inicijalnog obrazovanja za profesiju nastavnik.



Skip Online Users

Online Users

(last 4 minutes)
None