Danas smo nastavili da se bavimo izradom IOPa. U prilogu možete naći prezentaciju sa današnjeg časa koja se bavi ishodima, merama podrške i vrednovanjem IOPa.
Pored toga, u prilogu možete naći različite prateće materijale, i članak o ulozi IOPa u razvoju prakse koji predstavlja preporučenu literaturu.
Kovač Cerović, T., Jovanović, O., Pavlović Babić, D. (2016). Individual education plan as an agent of inclusiveness of the educational system in Serbia: Different perspectives, achievements and new dilemmas. Psihologija, 49(4), 431-445.
http://www.doiserbia.nb.rs/Article.aspx?ID=0048-57051604431K#.X9szt9hKhPY
Na narednom susretu ćemo imati kao goste studente, buduće nastavnike, hemije i istorije. U grupi sa njima ćete simulirati rad tima za pružanje dodatne podrške učeniku i raditi na razvoju individualnog obrazovnog plana. U prilogu se nalaze studije slučaja dva učenika za koje ćemo razvijati plan podrške. Ova aktivnost nosi 5 poena.
Kako je jedna od predispitnih obaveza na predmetu izrada IOPa za jednog učenika u paru ili individualno, potrebno je da do 30.12. pošaljete informaciju sa kim ćete raditi ovaj predispitni zadatak, kako biste dobili studiju slučaja. Ovu informaciju šaljete na olja.jovanovic@f.bg.ac.rs.