WeekNameSummary
Portfolio u audio formatu Ana Borošak
Plan rada na kursu
Uvodne informacije o kursu
1Istorijat inkluzivnog obrazovanja
4Modeli hendikepa
Obavezna literatura: Inkluzivno obrazovanje
Preporučena literatura: Andrews, 2017
5Dinamička procena
Luković, S., Baucal, A., Tišma B. (2013). Dinamičko testiranje zone narednog razvoja testom za ispitivanje prvaka (TIP1). Primenjena psihologija, 6, 371-383
Vulić, I., Jolić Marjanović, Z., Altaras Dimitrijević, A. (2014). Nastavničke ocene informativnosti i korisnosti izveštaja sa testiranja sposobnosti Da li dinamička procena nudi više od statičke procene Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 46, 118
6Partnerski odnos sa porodicama dece sa smetnjama u razvoju
DeMarle, D. J., and Le Roux, P. (2001)
Davis 2003 (22-70)
Davis 2003 (100-146)
7Evidence-based pristupi za decu i omladinu sa poremećajima ponašanja - prof. dr Đurađ Stakić
Đ. Stakić - Delotvorni programi tretmana za decu i adolescente sa problemima i poremećajima ponašanja
8Psihosocijalni efekti oštećenja vida
9Teškoće iz spektra autizma
10Pravilnik i obrasci
Studija slučaja učenika VM
IOP (PP i dugoročni ciljevi)
11IOP (ishodi, mere podrške, vrednovanje)
Lista sa predlogom formulacija adaptacija i modifikacijaWord document
Preporuke za podršku razvoju organizacionih veština deteta/učenikaWord document
Ček lista za procjenu formalnih karakteristika IOP-aWord document
Bihejvioralne tehnike za motivisanje dece/učenikaWord document