| Portfolio u audio formatu Ana Borošak | |
| Plan rada na kursu | |
| Uvodne informacije o kursu | |
|
1 | Istorijat inkluzivnog obrazovanja | |
|
4 | Modeli hendikepa | |
| Obavezna literatura: Inkluzivno obrazovanje | |
| Preporučena literatura: Andrews, 2017 | |
|
5 | Dinamička procena | |
| Luković, S., Baucal, A., Tišma B. (2013). Dinamičko testiranje zone narednog razvoja testom za ispitivanje prvaka (TIP1). Primenjena psihologija, 6, 371-383 | |
| Vulić, I., Jolić Marjanović, Z., Altaras Dimitrijević, A. (2014). Nastavničke ocene informativnosti i korisnosti izveštaja sa testiranja sposobnosti Da li dinamička procena nudi više od statičke procene Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 46, 118 | |
|
6 | Partnerski odnos sa porodicama dece sa smetnjama u razvoju | |
| DeMarle, D. J., and Le Roux, P. (2001) | |
| Davis 2003 (22-70) | |
| Davis 2003 (100-146) | |
|
7 | Evidence-based pristupi za decu i omladinu sa poremećajima ponašanja - prof. dr Đurađ Stakić | |
| Đ. Stakić - Delotvorni programi tretmana za decu i adolescente sa problemima i poremećajima ponašanja | |
|
8 | Psihosocijalni efekti oštećenja vida | |
|
9 | Teškoće iz spektra autizma | |
|
10 | Pravilnik i obrasci | |
| Studija slučaja učenika VM | |
| IOP (PP i dugoročni ciljevi) | |
|
11 | IOP (ishodi, mere podrške, vrednovanje) | |
| Lista sa predlogom formulacija adaptacija i modifikacijaWord document | |
| Preporuke za podršku razvoju organizacionih veština deteta/učenikaWord document | |
| Ček lista za procjenu formalnih karakteristika IOP-aWord document | |
| Bihejvioralne tehnike za motivisanje dece/učenikaWord document | |