| 17. Oktobar - 23. Oktobar
Vežbe, Ponedeljak 17. 10. 2016.
(16.45, učionica 211)
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija,Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.
- Prijava okvirne tema eseja (Ponedeljak, 17. 10. 2016. krajnji rok, donji link)
a. Istorijski razvoj, savremeni faktori i funkcije obrazovanja odraslih
- Kulić, R., Despotović, M. (2010). Uvod u andragogiju, Beograd: Svet knjige, str. 11- 28.
b. Obrazovanje odraslih kao pojam
- Savićević, D. (2003). Komparativna andragogija, Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, str. 223-229.
c. Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka - Obrazovanje žena
- Swindells, J. (1995). Are we not more than half the nation? Women and the “radical tradition” of adult education, 1867-1919. Adult Learning, Critical Intelligence and Social Change, National Institute of Adult Continuing Education, Leicester, p. 34-46.
- Matijević, N. (2010). Žene - obrazovanjem do elite: Situacija u Srbiji u XIX veku. GODIŠNJAK, 533.
- Perović, L., Dodić, V. G., Isić, M., Stojanović, D., Todosijević, S. P., Milosavljević, O., ... & Vuletić, A. (2006). Srbija u modernizacijskim procesima XIX i XX veka (Vol. 4). Helsinški odbor za ljudska prava u Srbiji.
d. Emancipatorno obrazovanje u uslovima globalizacije
- Mayo, P. (2014). Paulo Freire, Globalisation and Emancipatory Education. Andragoške studije, 2, 21-38. - Savićević, D. M. (2000). Koreni i razvoj andragoških ideja. Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, str. 238-266.
Predavanja, Četvrtak 20. 10. 2016.
(9.00, učonica 211)
- Obrazovanje odraslih kao društveni fenomen II
|
|