Dragi Ana i Aleksandre,
Smatram da razvijanje problemskog mišljenja kod učenika svakako predstavlja važan proces kojem treba da se posveti posebna pažnja jer je ono naročito značajno ne samo za nastavu filozofije, već i drugih predmeta.Na samom početku rada, nazivom teme ste jasno definisali šta će biti u vašem fokusu istraživanja a smatram da je ono važno i da će se zahvaljujući njemu dobiti važne informacije, na osnovu kojih se može korigovati dalja nastava. Sve ste dobro izneli u radu, od cilja istraživanja, njegovog značaja pa sve do metoda i tehnika koje ćete koristiti. Ovo je samo predlog, znam da ne mora ali možda ste samo mogli da teorijsko-empirijski okir i poslednja dva pasusa iz konteksa istraživanja navedete kasnije, možda između uzorka i značaja istraživanja. Znam da ste objašnjavali pojmove ali mislim da bi ovako bio jasniji postupak, jer je sve ostalo u tekstu dato pregledno. Značaj istraživanja ste dobro definisali a dobro je da će ono obuhvatati dva polugodišta jer kao što ste napisali učenici filozofiju imaju, ako se sećam, samo u četvrtoj godini i većinom nisu naviknuti na ovaj način mišljenja koji se razlikuje od do tada traženog, pa je zato dobra ideja da se oni malo priviknu i postepeno upoznaju sa predmetom. Sam proces nastave uz primenu geometrijskih modela i formi ste lepo osmislili i dobri su vam predloženi primeri a navedeni upitnici i testovi će, koliko sam razumela, pratiti nastavne celine. Nacrt istraživanja je dobar i svakako će dobijeni podaci značiti jer kao što ste rekli literature na ovu temu ima malo.
Srdačan pozdrav,
Milena