Draga Marija,
Zahvaljujem na komentarima, dobronamernim sugestijama i pitanjima, vidi se da si uložila značajan trud, prilikom čitanja mog nacrta.
Definisanje problema istraživanja treba posmatrati u kontekstu sa ciljem i zadacima. Kada tako čitam, deluje mi jasno. Da, može se razmišljati... Hvala ti na razmatranju.
Slažem se, da je tehnika anketiranja precizniji termin.
Što se tiče samog utvrđivanja izraženosti stresa kod nastavnika, može se posredno zaključiti, ako sindrom sagorevanja posmatramo kao reakciju na dugotrajan stres, povezan sa negativnim osećanjima, kao što je doživljaj emocionalne istrošenosti-jedna od dimenzija sindroma sagorevanja.
U zavisnosti od rezultata istraživanja, svakako se mogu uraditi preporuke u saradnji sa psiholozima i pedagozima škola koje su navedene u uzorku, kao i samo anketiranje.
Ideja da se sprovedu mere, nakon istraživanja je dobra, pokušaću da je dodam u potencijalni značaj istraživanja, malo sam samo u dilemi... oko "preovladavanja stresa".
Hvala, što si mi omogućila da poboljšam svoj nacrt istraživanja.
Pozdrav, Slavica B.