Dragi imenjače,
Pre svega ti zahvaljujem na vremenu koje si izdvojio za čitanje mog nacrta istraživanja. Takođe, hvala ti na svim pohvalama, sugestijama i predlozima.
Sve tvoje predloge ću uzeti u razmatranje i pravilno ih upotrebiti kako bih na što bolji način uradio konačnu verziju nacrta istraživanja.
Što se tiče tvojih prvih predloga, meni je fascinantno to što si mi pročitao misli!
Naime, upravo sam to i želeo da popravim. U prvobitnoj verziji nacrta nisam ni spominjao kooperativno učenje, a potpuno je logično da ga spomenem, zapravo, kao novije shvatanje grupne nastave, odnosno grupnog oblika organizacije nastave. Apsolutno se slažem da je potrebno da preciznije definišem pojam kooperativnog učenja i njegovu povezanost sa grupnim oblikom rada. Takođe, o nedostacima i teškoćama grupne nastave može se dosta toga reći, ali je problem taj što literatura baš i ne govori toliko o tome, već više o prednostima takvog oblika rada, ali potrudiću se da još malo pretražim literaturu.
Što se tiče predloga o pisanju literature, proveriću svakako kako sam pisao, jer zaista može da se desi da sam pravio greške. Svakako, iako deluje jednostavno, pravilno pisanje literature ume da bude prilično komplikovano, kako ono pisanje u tekstu, tako i ono na kraju rada. Na to moram obratiti pažnju. Uistinu, sve to što je tehničke prirode, slabije mi ide... Nekada mislim da je dete od 7 godina tehnički pismenije od mene, ali sve se da naučiti. U prvobitnoj verziji sam kurziv koristio, međutim u drugoj nisam, ni sam ne znam zašto, tako da ću i to popraviti.
Slažem se i sa tim da bi trebalo da objasnim pažnju da li sam sve termine i tvrdnje objasnio kako treba. Prosto, nekada mislim da ne bi trebalo previše da detaljišem, a desi mi se onda nekada i da ne kažem suštinu. A suština se ne može uvek reći baš sažeto, jednostavno je tako.
Još jednom ti zahvaljujem na svim komentarima, zaista su mi značili, a mi svakako nastavljamo da komuniciramo i dalje o našim radovima, a samim tim i učimo.
Pozdrav,
Stefan