Picture of Вера (Vera) Вратуша (Vratuša)
Одбрана семинарског
by Вера (Vera) Вратуша (Vratuša) - Thursday, 20 January 2011, 09:22 AM
 
Недавно сам добила електронском поштом следеће питање:
Poštovana profesorka,
Nigde nisam našao informaciju o tome kako će izgledati odbrana seminarskog iz Uvoda u sociologiju 1, odnosno iz čega će se sastojati i koliko će poena nositi seminarski a koliko odbrana? Čuo sam da je došlo do izmene koncepta u odnosu na početak semestra.
Nakon vašeg odgovora, obavestiću ostale kolege preko naše grupe.
Hvala unapred,

...
Уз молбу да убудуће користимо овај форум за сва питања у вези са одвијањем наставе и полагањем Увода у социологију 1 како бисмо избегли да неко остане необавештен зато што можда није члан "наше групе", дозволите ми да овде копирам одговор:

Није дошло ни до какве промене у структури укупне оцене - 70 поена за предиспитне обавезе (10 за активност или недељно саопштење, по 30 на два колоквијума) и 30 поена за испит. Једино се изменило то да ће оцена на испиту бити целовита, без одвајања на домаћи писани рад и одбрану предатог рада у контролисаним условима. До ове измене је дошло због масовне појаве плагијата. Од сваког студента се очекује да буде у стању да продуби, образложи и одбрани тврдње изнете у писаном семинарском раду, примењујући знања стечена током редовног похађања Увода у социологију 1 и писања семинарског рада.


Picture of Marina Cabrilo
Re: Одбрана семинарског
by Marina Cabrilo - Thursday, 20 January 2011, 03:51 PM
 
Да ли то значи да целокупно градиво треба да применимо или само градиво везано за тему нашег семинарског рада?
Picture of Вера (Vera) Вратуша (Vratuša)
Одговор: Re: Одбрана семинарског
by Вера (Vera) Вратуша (Vratuša) - Friday, 21 January 2011, 10:16 AM
 
На основу вашег питања закључујем да током похађања УСОЦ1 нисте уочили да се кроз целокупно градиво провлаче неке опште теме/проблеми. Из садржаја вашег питања такође видим да не сматрате саморазумљивим методолошко начело да се у сваком одговору примањују сазнања релевантна за питање, изричито ћу овде нагласити да је екстензивно набрајање чињеница чија релевантност за разматрану тему/проблем није показана, јесте непожељно и погрешно.
Picture of Milan Milovic
Tehnicko pitanje!
by Milan Milovic - Saturday, 22 January 2011, 05:07 PM
 
Profesorka, sta se desava sa studentima koji nisu polozili oba kojokvijuma? Kakva je njihova dalja buducnost i da li da predaju seminare do naznacenog roka?
Picture of Вера (Vera) Вратуша (Vratuša)
Одговор: Tehnicko pitanje!
by Вера (Vera) Вратуша (Vratuša) - Monday, 24 January 2011, 01:29 PM
 
На Одељењу је покренута расправа поводом молбе студената да им се омогући полагање УСОЦ2 без обзира да ли су положили УСОЦ1, као и да имају допунску прилику да изађу на поправни колоквијум, чак и у случају када нису положили ни један колоквијум као предиспитну обавезу. Чим резултати расправе буду познати, то ћу објавити на овом форуму.
До тада сматрам да има смисла да предате семинарски рад, чак и уколико одлука Одељења буде негативна. Уколико, наиме, на семинарски рад добијете плус ове године као потврду да задовољава минималне формалне и садржинске услове да буде одбрањен на испиту, те уколико не будете имали ништа наредне године да додате у свој семинарски рад у жељи да га побољшате, нико вас неће спречавати да га поново предате у неизмењеном облику.
Уколико, пак, буде донета позитивна одлука, биће неопходно да сте већ предали семинарски рад. 28. јануар је последњи рок за ову генерацију студената да предају семинарски из усоц1, пошто у фебруару почиње нови семестар са новим предметима и пред/испитним обавезама.

Молим све студенте који треба исправљене радове да предају најкасније 28. јануара, да пре предаје још једном прочитају властите радове, исправе штампарске грешке, унесу све стране на којима се налазе цитирани или парафразирани делови текста, као и да још једном провере да ли су на крају текста у списку цитиране и парафразиране примарне литературе (поређење три краћа текста социолога који на различит начин приступају анализи одабране теме/проблема, или анализа целокупне књиге једног аутора осветљена из различитих теоријско-методолошких углова) и секундарне литературе (разни уџбеници, енциклопедије и прегледни радови), навели потпуне библиографске податке (често недостају аутори и/или потпуне адресе текстова са интернета).