Одговор: Теорије и методологије великих класика | |
Ваша преправљена и допуњена верзија одговора на колоквијумско питање је доиста боља од првобитне. Врло је добро што сте унели уводни параграф о главним онтолошким, епистемолошким и практичким споровима у оквиру науке о друштву. Било би добро да у коначној верзији одговора на почетку параграфа који се односе на позитивизам, разумевање и дијалектику као методолошке приступе, конкретизујете одговарајуће теоријске спорове о природи друштва које помињете у уводном параграфу на примеру "класика" које разматрате у сваком од потоња три параграфа, да би постало још јасније како из теоријских објашњења и тумачења природе друштва произлазе различите препоруке најпримеренијих методских приступа истраживању тако схваћеног друштва. Углавном већ имате сакупљену потребну аргументацију, само је још боље распоредите. Било би добро да исправите и штампарске грешкице и наведете своје главне изворе. Баш ме интересује који то аутори употребљавају израз "сумњиве корелације" или не указују на битну разлику између историзма и Веберове разумевајуће социологије те како тумаче "материјалистичку интерпретацију Хегелове дијалектике"? |