Obavezna literatura:
A. Blunt, Umetnička teorija u Italiji 1450-1600, Beograd 2004.
E. Panofski, Umetnost i značenje: Ikonološke studije, Beograd 1975.
S. J. Freedberg, Painting in Italy 1500 to 1600, Harmondsworth 1971.
Dopunska literatura:
E. Garin, Italijanski humanizam (1965), Novi Sad 1988.
E. Garin, Čovek renesanse, Beograd 2005.
M. Flašar, O klasičnim studijama, Zbornik Matice srpske za klasične studije 1, Novi Sad, 1988.
S. Brajović, Renesansno sopstvo i portret, Beograd 2009.
R. W. Lee, Ut Pictura Poesis: The Humanistic theory of painting, New York 1967.
E. Panofsky, Perspective as Symbolic Form, 1920.
E. Panofsky, Tomb sculpture, London 1992.
J. Pope-Hennessy, The Portrait in the Renaissance, Princeton 1979.
J. Shearman, Mannerism, Harmondsworth, 1967.
A. Blunt, Umetnička teorija u Italiji 1450-1600, Beograd 2004.
E. Panofski, Umetnost i značenje: Ikonološke studije, Beograd 1975.
S. J. Freedberg, Painting in Italy 1500 to 1600, Harmondsworth 1971.
Dopunska literatura:
E. Garin, Italijanski humanizam (1965), Novi Sad 1988.
E. Garin, Čovek renesanse, Beograd 2005.
M. Flašar, O klasičnim studijama, Zbornik Matice srpske za klasične studije 1, Novi Sad, 1988.
S. Brajović, Renesansno sopstvo i portret, Beograd 2009.
R. W. Lee, Ut Pictura Poesis: The Humanistic theory of painting, New York 1967.
E. Panofsky, Perspective as Symbolic Form, 1920.
E. Panofsky, Tomb sculpture, London 1992.
J. Pope-Hennessy, The Portrait in the Renaissance, Princeton 1979.
J. Shearman, Mannerism, Harmondsworth, 1967.
Last modified: Sunday, 27 October 2013, 08:46 PM