| О садржају, циљевима, бодовима, начину рада, оцењивању, литератури - On content, aims, credits, way of work, evaluation, literature | |
| О "правилима" писања, саопштавања и оцењивања семинарског рада - On the "rules" of writing, presenting and evaluating of seminar papers | |
|
1 | Trist, Murray: Друштвени ангажман друштвене науке - Social Engagement of Social Science (Tavistock Insitute) | |
| Wadsworth, Y: Шта је учесничко делујуће истраживање? | |
|
3 | Може ли АИ да буде ригорозније у позитивистичком смислу? Can AR be more rigorous in the positivist sence? | |
|
4 | Shafriri: AР принципи на семинарима о квалитативном истраживању - Action Research Principles in Seminars on Qualitative Research | |
|
5 | Marx: Тезе о Фојербаху (Theses on Feuerbach) | |
|
7 | Kurt Lewin: Групе, искуствено учење и акционо истраживање Groups, experiential learning and action research | |
|
9 | Bjørn Gustavsen: Нове форме производње знања и улога акционог истраживања | |
| Participatory Economics (Parecon): Учесничко истраживање за учесничко самоуправљање привредом? | |
| Вера Вратуша: Препреке учесничком истраживању (Obstacles to participatory research) | |
| Saebo, J. , Titlestad, O.: евалуација одоздо према горе акционо истраживачког приступа у централизованом окружењу | |
| Да ли стратегије смањивања сиромаштва повећавају моћ заинтересованих? Do the poverty reduction strategies empower stakeholders? | |
| Друштвена наука и политика - управљање друштвеним преображајима | |
| Lau, Hayward: Структурација на интернету базираних сарадничких радних група кроз АИ - Structuration of Internet-based Collaborative Work Groups through AR | |
|
11 | Shotter, J., Gustavsen, B.: Улога "конференција дијалога" у развоју "региона учења" | |
| Satu Kalliola: Учесничко истраживање као организациони ресурс | |
|
12 | Тоre Hafting: The Organisation of Innovation Processes | |
| J. Randy McGinnis: The Maryland Collaborative For Teacher Preparation: Making Sense | |
| Costley Carol: Practitioner-led enquiry as development of professional practice | |