Dragi svi,
Evo nekoliko smernica za zadatak "Opis mere podrške za
pojedinačnog učenika
uklopljene u plan rada za odeljenje":
- zadatak se radi individualno,
- mera podrške se kreira za učenika za kog ste izradili IOP,
- meru podrške pravite za čas u okviru predmeta koji predajete ili ćete predavati u školi.
Koraci:
- Odaberite nastavnu temu iz predmeta koji predajete ili ćete predavati.
- Definišete ciljeve za odabrani čas ili za deo časa koji ćete opisati.
- Opišite čas ili deo časa tako da su mere podrške za pojedinačnog učenika uklopljene u rad odeljenja. Cilj je da podrška koji pružate pojedinačnom učeniku bude "nevidljiva", da aktivnost omogućava da se ostvari cilj postavljen IOP-om, a istovremeno da se ostvare ciljevi postavljeni na nivou odeljenja.
- Ukoliko prepoznajete potencijalne rizike od takvog načina realizacije časa (npr. segregacija, doživljavanje neuspeha), navedite ih.